Interkerkelijk Koor Harderwijk: 50 jaar maar nog geen feest

9 april 2020 om 17:04 Algemeen

Harderwijk - Op 8 april was het 50 jaar geleden dat, in een keuken aan de Parallelweg, door een groepje enthousiaste zangers een koor werd opgericht. Samen met organist en dirigent Willem Hendrik Zwart ging men aan de slag. Sindsdien is er veel gepasseerd. Reden voor een feest, een jubileumconcert, maar....inderdaad dat virus....nu dus niet.

Waar iedereen en alles bijna stil is komen te staan en er een spannende tijd is, zijn er nu ook geen wekelijke koorrepetities. Gelukkig had het bestuur al gekozen voor een jubileumconcert op 10 oktober van dit jaar. Er is een voorzichtige hoop dat het concert op die datum zal kunnen plaatsvinden.

Op 8 april was het koor jarig maar toen geen repetitie, geen traktatie bij de koffie. Wel stuurde voorzitter Betsie Duenk-van Raalte die dag een mail naar de leden om hen te feliciteren met het jubileum.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie