‘Wat is de schepping wonderbaarlijk mooi'
‘Wat is de schepping wonderbaarlijk mooi' Jaap van Leeuwen

Inzending zomerfotowedstrijd Harderwijker Courant: ‘Wat is de schepping wonderbaarlijk mooi’

29 augustus 2024 om 16:00 Overig

HARDERWIJK De inzendingen voor de zomerfotowedstrijd van de Harderwijker Courant zijn niet meer bij te houden. Iedere dag komen er zoveel inzendingen binnen, dat het bijna onmogelijk is om iedere inzending te tonen op de website. Maar dank voor jullie massale betrokkenheid!

Jaap van Leeuwen stuurde ook een foto in, die deze keer wordt uitgelicht. ,,Lago di Braies in Italië. Genomen op 26 juni. Wat is de schepping wonderbaarlijk mooi”, stond er bij de inzending voor de zomerfotowedstrijd van de Harderwijker Courant.

Ook meedoen aan de zomerfotowedstrijd? Gebruik dan deze link of druk op de oranje button rechts bovenaan de homepage.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie