Zwembad De Sypel.
Zwembad De Sypel. Jan de Roo Fotografie

Kassa zwembad De Sypel liet het onlangs afweten; nieuw toegangs- en registratiesysteem nog niet zonder problemen

8 juli 2024 om 16:00 Zwemmen

HARDERWIJK De invoering van een nieuw toegangs- en registratiesysteem bij zwembad De Sypel heeft geleid tot een lange wachtrij bij het zwembad. De tweede kassa werkte namelijk niet, zo geeft wethouder Marcel Companjen aan in antwoord op een vraag van Adriaan Bruinink (CDA).

Hij wil dat bezoekers snel een duik kunnen nemen in het zwembad. Op de bewuste dag waren er 2.300 bezoekers en daarmee zit het zwembad gelijk aan de maximum capaciteit als het gaat om badmeesters en toezichthouders.

Het oude toegangssysteem was verouderd en aan vernieuwing onderhevig.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie