
Natuurtuin 25 jaar en volop in bloei
5 juni 2020 om 15:53 AlgemeenHARDERWIJK - Natuurtuin Harderwijk bestaat 25 jaar en is volop in bloei in Natuurtuinstories op HK13TV.
In mei staat de natuurtuin volop in bloei. ‘’In aflevering 4 van Natuurtuinstories nemen we een kijkje en spreken we met bezoekers en amateurbioloog Rien van de Bovenkamp.’’ Maar dat niet alleen: filmmaker Edwin van der Leij interviewt Chris die 25 jaar geleden initiatiefnemer was van de natuurtuin.
Deze nieuwe aflevering is te zien op HK13TV kanaal 13 of via www.hk13.tv.










