''In aflevering 4 spreken we met amateurbioloog Rien van de Bovenkamp.''
''In aflevering 4 spreken we met amateurbioloog Rien van de Bovenkamp.''

Natuurtuin 25 jaar en volop in bloei

5 juni 2020 om 15:53 Algemeen

HARDERWIJK - Natuurtuin Harderwijk bestaat 25 jaar en is volop in bloei in Natuurtuinstories op HK13TV.

 In mei staat de natuurtuin volop in bloei. ‘’In aflevering 4 van Natuurtuinstories nemen we een kijkje en spreken we met bezoekers en amateurbioloog Rien van de Bovenkamp.’’ Maar dat niet alleen: filmmaker Edwin van der Leij interviewt Chris die 25 jaar geleden initiatiefnemer was van de natuurtuin.

Deze nieuwe aflevering is te zien op HK13TV kanaal 13 of via www.hk13.tv.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie