
Lezersfoto: de molen heeft weer wieken
28 juni 2025 om 09:00 OverigHARDERWIJK Molen De Hoop houdt de gemoederen in Harderwijk al tijden bezig. Er werd de gemeente om subsidie gevraagd, er werden (particulier) acties op touw gezet om geld in te zamelen met alles voor dat ene doel; de restauratie.
Inmiddels is het dak vernieuwd en ook de wieken hebben een opfrisbeurt gehad. ,,De wieken hangen weer aan ‘onze’ molen De Hoop”, schrijft Jose Maas bij haar inzending.
Ook iets moois, leuks of grappigs vastgelegd op de gevoelige plaat? Deel het met de redactie op harderwijkercourant@bdu.nl.
















