De molen heeft weer wieken.
De molen heeft weer wieken. Jose Maas

Lezersfoto: de molen heeft weer wieken

28 juni 2025 om 09:00 Overig

HARDERWIJK Molen De Hoop houdt de gemoederen in Harderwijk al tijden bezig. Er werd de gemeente om subsidie gevraagd, er werden (particulier) acties op touw gezet om geld in te zamelen met alles voor dat ene doel; de restauratie.

Inmiddels is het dak vernieuwd en ook de wieken hebben een opfrisbeurt gehad. ,,De wieken hangen weer aan ‘onze’ molen De Hoop”, schrijft Jose Maas bij haar inzending.

Ook iets moois, leuks of grappigs vastgelegd op de gevoelige plaat? Deel het met de redactie op harderwijkercourant@bdu.nl.

Mail de redactie
Meld een correctie

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie