!
Afbeelding
Eigen foto

Grand Prix Shopping Weekend: 34 prijswinnaars getrokken

19 september 2022 om 10:40 Zakelijk

HARDERWIJK De Binnenstad Ondernemers Harderwijk (BOH) zitten niet stil. In het weekend van de Grand Prix op Zandvoort stond ook de binnenstad in het teken van de gouden race van Max. Er waren mooie prijzen te winnen en afgelopen zaterdag vond de prijsuitreiking plaats bij het Toeristisch Informatie Punt (TIP) op de Markt.

Deze gezamenlijke actie, die uitging van de BOH, vierde zijn tweede editie. Net als vorig jaar, kregen kopende klanten een flyer, die ingevuld ingeleverd moesten worden bij de TIP. Uit de vele inzendingen zijn afgelopen week maar liefst 34 prijswinnaars getrokken. De gelukkige winnaar van de hoofdprijs, Jeremy Hoeve, ontving uit handen van Julian ’t Jongh een cadeaucheque voor Indoor Fun Center De Fabriek’ in Harderwijk. Hij mag met zeven vrienden en vriendinnen maar liefst 2 heats karten op de indoor kartbaan.

(Artikel gaat onder afbeelding verder)


De overige prijswinnaars ontvingen van de BOH, Heerlijk Harderwijk cadeaubonnen waarmee ze naar hartenlust kunnen shoppen in de stad.

HARDERWIJK SHOPPING EXPERCIENCE Dat samenwerken tot mooie resultaten leidt, bewijst ook de tweede editie van de Harderwijk Shopping Experience, die plaats vindt op 1 en 2 oktober aanstaande.

Het najaar betekent nieuwe modetrends. Nieuwe kleuren, geuren en gerechten. De collecties zijn weer uitgeleverd bij modezaken, schoenen- en tassenwinkels. Restaurants koken mooie herfstgerechten en schenken daarbij volle wijnen. Een feestelijke opening van het nieuwe seizoen!

Ondernemers bieden leuke extra’s aan die het winkelen nog leuker maken. Denk hierbij aan een bonbonproeverij terwijl je versgemalen koffie koopt, een derde bolletje ijs gratis of een mode-advies van een stylist bij het uitzoeken van je nieuwe outfit.

In de Harderwijk Courant van 28 september vind je een compleet overzicht van alle deelnemende bedrijven.

,,Met de Shopping Experience luiden winkeliers en horeca het nieuwe seizoen in. Ze doen hun uiterste best om de stad er zo mooi mogelijk uit te laten zien. Winkeliers besteden extra aandacht aan hun etalages en overal hangen de nieuwe collecties. We hebben allemaal zin in dit weekend en kijken uit naar een mooi nieuw seizoen”, vertelt Inge van Assen, coördinator van Heerlijk Harderwijk, de overkoepelende organisatie die de promotie van de stad verzorgt.

,,We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat dit weekend een leuke winkelbeleving wordt in onze stad. De Shopping Experiences, in het eerste weekend van april en van oktober, moeten dan ook een begrip worden in Harderwijk en de regio.”

Deel dit artikel via:
advertentie
advertentie