Logo harderwijkercourant.nl


Foto:

Stadsmuseum Harderwijk nieuwe deelnemer Culihoppen

Harderwijk - Het Stadsmuseum Harderwijk heeft de handen ineengeslagen met de organisatie van Culihoppen en Indonesisch cateraar Rumah Rasa.

De ruim 350 deelnemers aan de populaire culinaire verkenningstocht bezoeken a.s. zondag 1 juli niet alleen restaurants, maar krijgen ook een stukje kunst en cultuur mee "on the road". De fototentoonstelling Eye in Eye van Culihoppen fotograaf Henk Merjenburgh is dan nog op de valreep te bewonderen.
Zondag 1 juli a.s. gaat de populaire culinaire verkenningstocht langs zeven locaties in het centrum van Harderwijk. Behalve de pop-up van Rumah Rasa in het Stadsmuseum doen nog twee nieuwe deelnemers mee: Baron en Patrijs. Patrijs, de recent geopende locatie van de winnares van Masterchef 2016, Hilde van Maanen, verzorgt een volwaardig Culihoppen gerecht. "Hilde gaat geen dessert of ijsje verzorgen, dat zou deelname in de opzet niet mogelijk maken. Hilde verzorgt een gerechtje en drankje, net als de andere deelnemers."
Gerestyled Ratatouille is ook weer van de partij
Organisator Henny Doppenberg van C&C Factory is trots op de restaurants die deze keer de tocht verzorgen. "Behalve de drie nieuwe deelnemers doet ook het ontzettend mooi gerestylde Ratatouille op de Vischmarkt weer mee. Brasserie De Bank, Restaurant CAERT en Restaurant De Dolle Griet completeren deze First Summer Edition. Echt fijn dat we niet alleen vaste gasten hebben, maar naast nieuwe locaties ook de bekende locaties regelmatig blijven deelnemen. En ook gaaf om de samenwerking te zien tussen de restaurants."
Culihoppen Harderwijk blijkt een blijvertje
In overleg met de restaurants is vorig najaar besloten drie in plaats van twee edities Culihoppen in 2018 te organiseren. Hiermee zouden meer potentiele gasten de kans krijgen te Culihoppen. En nog meer Harderwijkse restaurants zouden deel kunnen nemen en zichzelf op de kaart kunnen zetten. "Ik heb even getwijfeld want je wilt geen overkill maar daar blijkt geen sprake van te zijn. Ik hoor veel positieve reacties op de deelname door allerlei nieuwe concepten, een verrijking van de wandeling."
Verkoop najaarseditie start medio augustus
Dat bleek: de kaarten voor de zomereditie waren op Koningsavond in recordtijd, binnen 40 minuten, uitverkocht. Daarnaast leiden drie edities ook tot nieuwe gasten, wat het voor de deelnemende restaurants extra interessant maakt. De najaarseditie staat inmiddels gepland op 14 oktober 2018. C&C Factory start medio augustus met de verkoop. De exacte datum en tijd staan binnenkort onder andere op de website.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Communication & Concepts Factory (C&C Factory)
Henny Doppenberg
tel. 06-15455363
mail: info@candcf.nl.

reageer als eerste
Meer berichten

Shopbox